مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

مراسم پایانی دوره آموزشی آتش‌نشانان داوطلب دختر و پسر با حضور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در هنرستان پروین اعتصامی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از آتش‌نشانان داوطلب دختر و پسر در محوطه باز حیاط هنرستان پروین اعتصامی برگزار شد، ابتدا آتش‌نشانان داوطلب دختر به اجرای مانور پرداختند و پس از آن آتش‌نشانان داوطلب پسر مهارت‌های خود را برای حاضران به معرض نمایش گذاشتند.

آتش‌نشانان داوطلب دختر در بخشی از مانور خود، عملیات نصب دستگاه‌های تنفسی را با رکورد 34 ثانیه اجرا کردند که 6 ثانیه زودتر از رکورد جهانی این کار را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این مراسم گفت: 180نفر از دختران و پسران دانش‌ آموز به‌صورت آتش‌نشان داوطلب، 21 روز دوره آموزشی را با موفقیت سپری کردند و امروز کارت ویژه آتش‌نشان داوطلب دریافت کردند.

مسعود حاجی‌بیگی در ادامه از حضور آتش‌نشانان داوطلب دختر و پسر در نقاط مختلف شهر تهران خبر داد و اعلام کرد: در 5 منطقه آتش‌نشانی شهر تهران بنا داریم تا در هر منطقه 1200 آتش‌نشان داوطلب داشته باشیم که از این تعداد 50 درصد آنان را دختران تشکیل می‌دهند.

 از بین آتش‌نشانان داوطلب 100 نفر به‌عنوان آتش‌نشانان بدون مرز آموزش می‌بینند تا  اگر نیاز به حضور آنها در حوادث کشور یا نقاط دیگر دنیا شد  به آنجا اعزام شوند.

کد خبر 59664

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز